Wat zijn organische zoekresultaten?

Wil je gratis adverteren in Google en ook goed gevonden worden in de organische zoekresultaten? Dan wordt het tijd om te ontdekken hoe je SEO teksten schrijft. Ook dien je te weten hoe je een goed linkprofiel maakt. Met de organische zoekresultaten worden de resultaten bedoeld die worden weergegeven onder en naast de betaalde koppelingen. Het is een gratis positie en deze zal altijd bepaald worden door een algoritme van een zoekmachine, maar ook door de relatie van jouw website met een zoekwoord. De positie wordt ook nog bepaald door het bedrag het wat de adverteerder per klik betaalt (PPC). Bij zoekmachineoptimalisatie gaat het over het beter vindbaar maken van jouw website in de organische zoekresultaten.

Organische Zoekresultaten gratis adverteren

Alleen een goede positie in Google is niet voldoend. Waarom zouden mensen als je in de top drie staat naar jouw website komen? Daar komt meer bij kijken:

  • De pagina titel is belangrijk, als de titel goed is, dan zorgt dat voor een betere positie in Google. Ook wordt de titel weergegeven in Google als een blauwe, onderstreepte link. Dit zien je potentiële klanten direct wanneer zij doorklikken.
  • De meta omschrijving is belangrijk, dit kun je zien als gratis adverteren. Door maximaal 160 tekens te gebruiken, kun je bezoekers naar je website lokken (gratis).

 

 

 

 

@StayHungryseo

- February 18, 2017, 11:13 am

RT @InnovatieTop100: Meer zichtbaarheid door innovatieve combinatie psychologie en online marketing @StayHungryseo. Inschr. #innotop https:…
h J R
@StayHungryseo

- January 31, 2017, 7:56 am

Google Adwords dimensies waar jij vaker in zou moeten duiken! #Google #AdWords https://t.co/JuYd1qfLcf
h J R