Zo verlaag ook jij de kosten van een nieuwe website

Nieuwe website bouwen? Zo verlaag je de kosten van een nieuwe website

Veel mensen denken onwetend veel te weinig na voor ze een nieuwe website gaan bouwen. Daarom hebben wij voor u de belangrijkste zaken opgesomd die je in acht moet nemen voor je een offerte aanvraagt om kosten te besparen op een nieuwe website. Als je als onderneming denkt over een nieuwe website is vaak de eerste stap die je doet naar je webbouwer gaan, maar dit is niet de slimste keuze. Op voorhand kennis opdoen over webontwikkeling kan de kosten van een nieuwe website aanzienlijk beperken.

1. Zoek contact met online marketing specialisten.

Wat is de reden waarom je op zoek gaat naar een nieuwe website? Is een nieuwe website, een nieuw webdesign wel nodig? Een nieuw design zorgt er veelal voor dat er content verloren gaat bij de vernieuwing alsook functionaliteit. Een betere keuze is bijvoorbeeld om de huidige website te verbeteren met nieuwe functionaliteiten en andere upgrades. Om hier een beter beeld in te krijgen gaat u best op zoek naar een goede online marketing specialist. Deze specialist zal u het best kunnen bijstaan met wat er moet gebeuren met de website om het gewenste effect te bekomen. Deze zijn bovendien ook volledig op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op online marketing gebied. Dit is tevens de belangrijkste stap in het online marketing proces.

@StayHungryseo

- February 18, 2017, 11:13 am

RT @InnovatieTop100: Meer zichtbaarheid door innovatieve combinatie psychologie en online marketing @StayHungryseo. Inschr. #innotop https:…
h J R
@StayHungryseo

- January 31, 2017, 7:56 am

Google Adwords dimensies waar jij vaker in zou moeten duiken! #Google #AdWords https://t.co/JuYd1qfLcf
h J R

Wanneer in eerste plaats wordt gezocht naar een zoekmachine optimalisatie specialist bespaart je dit later veel kosten, tijd en kopzorgen.

2. Werk zelf verbeterpunten uit

Verzamel zoveel mogelijk kwalitatieve informatie:

  • Schrijf voor jezelf op wat er mogelijks verbeterd kan worden aan de website
  • Luister naar uw klanten en maak een opsomming van hun eisen
  • Zoek goede of slechte voorbeelden op (van bijvoorbeeld concurrenten)
  • Documenteer functionaliteiten die je zelf hebt bedacht

Met deze opsomming kan de specialist al een heel stuk verder en krijgt deze ook een volledig inzicht in het doel van de website en waar u naartoe wil. Geraak je er zelf niet aan uit, of heeft u hierbij vragen, dan staat de specialist u hierbij met alle plezier bij.

3. Zit samen met je online marketing specialist

Door een goed gesprek aan te vatten met je online marketing specialist kan deze je ook vertellen waar volgens zijn ervaring de pijnpunten van de website zitten. Waar er zeker aan gewerkt moet worden en wat perfect is op de manier het nu is. Ga je toch voor een volledig re-design. Dan is het zeker en vast de moeite om hem de website te laten analyseren voor de verplaatsing van content naar de nieuwe website zodat deze content, soms jarenlang werk, zeker niet verloren gaat of rankings verliest.

4. Maak zelf visualisaties

Maak zelf tekeningen met hoe de website er volgens jou uit moet komen te zien. Maak aparte templates voor de verschillende types pagina's. Denk hierbij aan de structuur, navigatie, lay-out en functionaliteiten van de website.

5. Selecteer een open source CMS

Een goede CMS is zeer belangrijk voor een goede website. Een CMS is mede verantwoordelijk voor de resultaten van je website en de gebruiksvriendelijkheid in aanpassing en voor uw gebruikers. Een zoekmachine optimalisatie-specialist kan u de ondersteuning bieden om het perfecte CMS te kiezen voor uw website. Onze ervaring leert dat je het best kiest voor een open source CMS in plaats van een speciaal voor u ontwikkelde CMS. Een open source CMS biedt u bijvoorbeeld regelmatige updates en een heel stevige basis om een website te bouwen. Terwijl je bij een costum made CMS meestal (altijd) minder voordelen hebt.

The following two tabs change content below.
Stay Hungry Internet Marketing, Stay Hungry Internet Marketing is een ROI Driven Internet Marketing bureau dat is opgericht in 2011. Onze in-house ontwikkelde zoekmachineoptimalisatie technieken is de ideale voedingsbodem voor het opzetten en uitvoeren van effectieve online marketing campagnes. Dat realiseren wij al voor meer dan 300 klanten.